...
mediclub
HAVA DURUMU
hava durumu

Diyarbakir11°CAz Bulutlu

- Hoşgeldiniz - Sitemizde 19 Kategoride 11837 İçerik Bulunuyor.

Muhtarlara verilen arıza hattı değil, iletişim hattı

09 Ocak 2016 - 470 kez okunmuş
Ana Sayfa » Ekonomi»Muhtarlara verilen arıza hattı değil, iletişim hattı

Dicle Elektrik Dağıtım A.Ş. (Dicle EDAŞ) tarafından muhtarların günün her saati arayabilmeleri için numarası sadece muhtarlara bildirilen özel hattın, iddiaların aksine arıza bildirim hattı olmadığı açıklandı

Dicle EDAŞ Batman İl Müdürü Faruk İşlek, tüm müşterilere açık olan arıza hattının ‘444 80 86’ olduğunu hatırlatarak, “Muhtarlarımız bizimle iletişim konusunda sıkıntı yaşadıklarını söyleyince diyalog kopukluğunu gidermek ve elektrik ile ilgili acil müdahale gerektiren durumlarda kullanılması için kendilerine yeni bir telefon hattı verdik. Muhtarlara verilen hat bildiğimiz arıza hattı değildir” dedi.

“HASTALARIN ACİL İHTİYAÇLARI İÇİN”

“Abonelerimize en iyi hizmeti verebilmek için tabi ki vatandaşlarımızın temsilcileri olan muhtarlarımızla iyi bir diyaloğumuzun olması gerekiyor’’ diyen İl Müdürü İşlek, konuyla ilgili şunları söyledi: “Muhtarlarımız, mahallelerinde hasta, ameliyatlı, diyalize girenler olduğunu, bunların bazılarının hayati açıdan elektriğe bağlı olduğunu belirterek, acil durumlarda bize daha hızlı biçimde ulaşmak istediklerini bildirdiler. Biz de, vatandaşlarımızın böylesi hayati sorunlarını ivedi biçimde çözebilmek, onlara en kısa zamanda yardımcı olabilmek için muhtarlarımıza özel bir hat tahsis ettik. Bahse konu olan hat budur. Arıza için tahsis edilen 4448086 numaralı hattımız faaldir ve herkese açıktır.”

“HALKA HİZMETTEN VAZGEÇMEYECEĞİZ”

Bu arada Dicle EDAŞ Genel Müdürü Murat Karagüzel, tamamen halka daha fazla yardımcı olabilmek için hayata geçirilen uygulamanın bazı kesimler tarafından insafsızca eleştirilmesini doğru bulmadığını açıkladı.

Yaklaşık 8 aydan bu yana muhtarlara Dicle EDAŞ Çağrı Merkezi üzerinden zaten benzer bir hizmet verildiğine dikkat çeken Genel Müdür Karagüzel, “Tamamen insani amaçlarla hayata geçirilmiş olan bu yeni uygulama ile sorumluluk alanımızdaki 400 muhtara yeni bir hat tahsis ettik. Muhtarlar, bu hat sayesinde hayati konularda çok daha hızlı biçimde bize ulaşarak, yaşanan sorunların giderilmesini sağlıyorlar. Bu uygulama sayesinde yeri geldiğinde elektrikli cihazlara bağlı hastalar kurtarılmakta, yeri geldiğinde mahalleler soğukta karanlıkta kalmaktan kurtarılmaktadır. Halka açık olan 4448086 numaralı çağrı merkezimiz zaten aktif ve arıza bildirimlerini alıp, değerlendiriyor. Ancak bazı çevreler, böylesine insani bir hizmeti insafsızca eleştirerek, iyi niyetli çabalarımızı provoke etmeye çalışmaktadırlar. Her şeye rağmen biz, bir yandan yatırımlarımızı sürdürürken, bir yandan da halka hizmetten asla vazgeçmeyeceğiz” dedi. (İHA)

DEDAŞ Genel Müdürü Murat Karagüzel (1)

160 Total Views 1 Views Today

Facebook Hesabınızla Yorum Yapabilirsiniz

YORUMLAR

İsminiz

 

E-Posta Adresiniz

Yorumunuz

İlgili Terimler :
TemaFabrika
maltepe escort
izmir escort- izmir escort